Hoe werkt het?
Stap 1
Aanmelding
Neem gemakkelijk contact met ons op via het aanmeldformulier op de website. Hier vragen we om het kenteken, merk, type, bouwjaar en foto’s van de caravan indien aanwezig. Hoe gedetailleerder de informatie is, hoe nauwkeuriger wij ons bod kunnen samenstellen.
Stap 2
Bieding
Wanneer wij de aanmelding hebben ontvangen, gaan wij aan de slag om een bod uit te brengen op de caravan. We kijken hiervoor naar de aangeleverde informatie en bepalen de marktwaarde van de caravan. Binnen 24 uur ontvang je van ons bericht met een vrijblijvend bod.
Stap 3
Afspraak
Na acceptatie van ons bod plannen we een afspraak op locatie in om de caravan te bezichtigen. We doen hier een korte inspectie van de caravan en checken of deze in dezelfde staat is als geadverteerd. Als dit allemaal in orde is, bevestigen wij ons bod en nemen wij de caravan mee.
Stap 4
Uitbetaling
Bij de overdracht van de caravan zal de uitbetaling plaatsvinden per bankoverschrijving. Het bedrag staat direct op de rekening. Hierna wordt er er een professionele inkoopverklaring opgesteld en wordt er een vrijwaringsbewijs uitgereikt om de koop af te ronden.